Dulu aku pernah sayang someone nih sepenuh hati aku sampai aku takleh nak sayang orang lain tapi end up aku dapat tahu dia ada orang lain :') agak2 apa perasaan aku time tu ea ? hati aku hancur gilaa . meroyan macam orang gila aku * cehh over je ni * sampai tak makan apa lah . haa hebatkan penangan cinta dia dkt aku 😂 ? ni kalau nak ikutkan dah 3 kali la kena camni :) tapi aku still stay dengan dia yelaa hati dah sayang nak buat macam mana . redha je even dah thu yang aku ' diduakan ' 😂

 Bulan berganti bulan n then aku ada jumpa sorang mamat ni , kebetulan time tu aku tgh gaduh dngn bf aku . so relay kitorang tak baik sngt lgpun aku dah mula rasa bosan dngn perangai dia * lebih kurang tawar hati laa * kalau sebelum ni aku excited gila kalau dapat call or text dri dia skrg dah tak rasa apa2 dah . okay back to the mamat yang aku jumpa tu . dia nak try aku tp aku tolak , aku cakap kat dia yang aku ni bukan senang nak melekat dkt orang lain * cehh jual mahal kauu 😂 * tp mamat tu ckap dia akan tunngu aku so aku biarkan je laa yela lelaki sekarang mana ada yang boleh sabar menunggu ni kan ? yang ada bru kenal tak sampai 5 minit terus ajak couple . haa yang gtu banyak . berlambak !

last2 aku mintak putus ngn bf aku tu utk sebab2 tertentu * hehe * after a days , mamat tu datang blik still tanyakan hal yang sama . puas senakkan otak fikir pasal mamat tu lastly aku terima dia tp aku ni bukan jenis kalau terima terus sayang haa bukan ea bukan . aku perlukan masa utk sayang org . yang mamat ni pulak . aduhh penat laa . first tu memang laa sweet namatey . at first aku tkde lah nk percaya sngt dkt dia tp dah dia bawa isu nak kahwin laa apa laa so i take it as a serious as he talk to me . dia berjaya buat aku percayakan dia . hari berganti hari , tiada apa pun dalam relag kitorng yang ada hanyalah pergaduhan setiap hari . nasib laa aku ni yang jenis malas nk gaduh . aku ego tp dia ego dia punya tinggi tu mak aih tkleh nk cakap laa . even selalu gaduh tp aku memang dah start sayangkan dia :') smpai laa one day when kitorang luahkan rasa tak puas hati antra dua pihak dia memilih utk lepaskan aku . masa tu tkde sape yg faham perasaan aku sbb sebelum ni pun dh bnyk kali gaduh smpai nk putuskan relay tp aku sorang je yang tunjuk effort nk kekalkan relay tu :') aku penat weii n aku terima je apa keputusan dia buat . tp tipu lah kalau aku tak nangis time tu . malam tu pun aku still cri dia even kitorg dah tkde pape . aku sayang gila dah kt dia :') but guess what keesokan tu aku tngk dia dah ada orang lain :') waa cepat betul boleh peganti ea :') luluh fulakkkk hati aku 💔

tp aku cuba kuatkan hati aku . last2 dia block semua acc aku :') alaa mcm mna aku nk stalk kalau dia dh block 😔 ? setiap hari aku teringatkn dia . macam mna dia skrg ea . sihat ke tak . tngh buat apa . aku tkpernah delete satu pun benda yang berkait dng dia :') biar laa orang cakap aku dah gila bayang dkt dia sbb orang tak faham perasaan aku weii :') aku yang rasa . 2 hari lps tu ada sorg perempuan ni dtg cri aku n then cakap yg aku kena game :') hahahaa masa tu tkthu nak gelak ke nak nangis . tp bila pikir balik bia laa bnda dh jadi ☺ perempuan tu pun dia punya ex sbelum dia couple ngn aku . tp yang aku hairannya kenapa dia block aku ?? ex dia tu dia takde lak nk block bagai ? smpai skrg aku tertnya tnya knpa . korang tahu tak ? jenuh pkir dh tp tkthu gak jwpn dia .

hati aku sakit weii tipu lah kalau cakap tak rasa apa2 kann ? tp aku tkleh nak nangis dah . sbb sbelum ni dh byk hbiskn air mata utk org lain smpai dh takleh nk nangis dah . ehh aku nangis laa time aku berdoa lepas solat . masa tu Allah je faham apa yang aku rasa . setiap kali berdoa nama dia still ada dalam doa aku . orang cakap takdir bleh diubah dngn doa kan ? sejujurnya aku berharap sngt dia kembali pada aku ye laa even dia game aku , tp aku tkpernah simpan sikit pun rasa benci kt dia . aku percaya pertemuan aku dngn dia ada hikmah tersendiri . Allah dah rancang semua ni . so aku yakin . sekarang ni just berharap dia kembali pada aku . kalau bukan dngn aku sekali pun aku berharap dia bahagia bersama orang yang dia sayang :')

Comments